omschrijving |
Uitvoeren van de interne controle Inkoop en Aanbestedingen. Coördineren van de accountantscontrole voor het deel Inkoop en Aanbestedingen en het uitvoeren van de daarbij horende acties. Verzorgen van periodiek kwantitatieve en kwalitatieve inkoopanalyses. Adviseren over resultaten en verbeteringen naar aanleiding van inkoopanalyses. Meedenken over de prestatie-indicatoren.
Opdracht wordt mogelijk 99 x 3 maanden verlengd.
Tarief telt voor 25% mee.
Eisen en wensen zijn o.a.:
1. HBO/WO-diploma;
2. minimaal 3 jaar recente werkervaring met genoemde taken als inkoopanalist bij gemeenten;
3. beschikbaar voor een intakegesprek op 26 oktober.
[inlog-account op website opdrachtgever nodig voor reactie; heeft u geen account en past u perfect in het profiel, mail dan uw CV, vakantieplannen en scherpste tarief uiterlijk woensdagochtend 18-10-2017 naar het e-mailadres onderaan deze pagina. Het maximum uurtarief bedraagt in dat geval € 80 (waarna wij u aanbieden voor 10% meer)]
|