uw advertentie hier?        

1001interimjobs.nl informeert u graag over onderstaande oude interim-vacature.    Heeft u zelf een interim-vacature?

titel portefeuillemanager vastgoed / jurist bij de gemeente Haarlemmermeer (Hoofddorp)
nummer 361251       (gepubliceerd op 13-11-2017)
   
locatie Noord-Holland
startdatum 01-01-2018
einddatum 30-06-2018
aantal uren per week 27
omschrijving Verantwoordelijk voor de strategie van het gemeentelijk vastgoed (portefeuille indeling, toekomstig beheer en onderhoud van gebouwen, standaardiseren en implementeren van een verplichte werkwijze). Leveren relevante periodieke managementinformatie. Verantwoordelijk voor de implementatie van verkoopbeleid gemeentelijk vastgoed en verhuurbeleid gemeentelijk vastgoed. Aanspreekpunt voor de commercieel vastgoedbeheerders. ...

Opdracht wordt mogelijk 2 x 6 maanden verlengd.

Eisen en wensen zijn o.a.:
1. WO-diploma Nederlands recht én diploma Master City Developer;
2. minimaal 7 jaar werkervaring vanaf 2003 als leidinggevende op het gebied van vastgoed, o.a. bij gemeenten;
3. minimaal 2 jaar ervaring met organisatorische transitie naar vastgoedportefeuille management bij gemeenten;
4. minimaal 2 jaar werkervaring als projectleider implementatie vastgoedregistratiesysteem Planon;
5. minimaal 2 jaar ervaring als projectleider implementatie kostprijs dekkende huurberekeningsmethodiek;
6. bereid om deze opdracht op eigen kosten uit te voeren als payroller via een payroll-bureau.

[inlog-account op website opdrachtgever nodig voor reactie; heeft u geen account en past u perfect in het profiel, mail dan uw CV, vakantieplannen en scherpste tarief uiterlijk maandagochtend 20-11-2017 naar het e-mailadres onderaan deze pagina. Het maximum uurtarief bedraagt in dat geval € 105 (waarna wij u aanbieden voor 10% meer)]
maximum inkooptarief

Bookmark and Share         uw advertentie hier?                





terug